Naam:
Foto’s:
114
Video’s:

Over mij

Ik woon met Diana in Dordrecht. In het dagelijks leven werk ik als adviseur voor een kleine gemeente in Zuid-Holland. In mijn vrije tijd speel ik piano en drums, lees en wandel en schrijf ik columns en gedichten. Verder houd ik van lekker eten en drinken (bier of wijn) en chillen met familie en vrienden. Tot voor kort reisde ik graag met onze camper door Nederland. Ook bezoeken ik graag -alleen of samen- steden (favoriet zijn inmiddels: Malaga, Valencia, Rome, Praag en Kopenhagen). Ook in Chicago en New York ben ik inmiddels een graag geziene gast. Om de zoveel jaar willen wij buiten Europa gaan: Azië, Noord- en Zuid Amerika. Onze reis naar Myanmar in 2012 is tot nu toe mijn mooiste herinnering. Op mijn verlanglijst staan nog Zuid-Afrika, Canada, Sint-Petersburg, Vietnam en Iran (?). Ooit hoop ik mij in een mediterraan land als Spanje of Griekenland te vestigen, maar Argentinie behoort inmiddels ook al tot de favorieten. Maar een tiny house op het platte land (als er maar een stadje of dorp in de buurt is) mag natuurlijk ook. Wat mij aanspreekt is natuur (bergen, bossen, zee), steden en cultuur (andere mensen, kunst, architectuur, mediterrane keuken). Geluk is volgens mij het waarmaken van je dromen!

Over mijn reis

Binnenkort beginnen Diana en ik aan onze rondreis door Zuid-Amerika, waarbij we achtereenvolgens Argentinië, Chili en Peru willen aandoen.

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

Argentinië, België, Brazilië, Caribisch Nederland, Chili, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Slovenië, Spanje, Thailand, Tunesië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.